Česta pitanjaPorudžbine i plaćanjaČlanak

Koja je razlika između kreiranja klijentskog naloga i brzog poručivanja?

Vaša prodavnica podržava 2 glavna načina poručivanja proizvoda, baziranog na podešavanjima koje ste napravili u opcijama Podešavanja, sekcija Posebna podešavanja za porudžbine.

1. Kreiranje naloga
U ovom slučaju, klijent ne može napraviti porudžbinu ukoliko nije registrovan na Vašem sajtu. Klijent će moći da koristi svoj nalog, identifikovan putem korisničkog naziva i lozinke, za buduće porudžbine.

2. Mogućnost brzog naručivanja
Ako klijent izabere ovaj metod, ne treba da kreira svoj nalog sa korisničkim nazivom i lozinkom, već samo da popuni formu sa neophodnim informacijama za naplatu i isporuku, uključujuću sve detalje za kontakt. Ukoliko krijent odluči da ponovo naruči neki proizvod u Vašoj prodavnici, moraće da ponovo unese iste podatke, ili da kreira korisnički nalog.

Nalazi se u: Porudžbine i plaćanja